Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe osoby w Zarządzie Klubu Twórców Reklamy

Marta Frączek (Saatchi & Saatchi Interactive Solutions), Kuba Sagan (K2), Agnieszka Klimczak (FCB Warsaw) oraz Maciej Waligóra (DDB&tribal) dołączyli do zarządu KTR.
O autorze
1 min czytania 2016-12-07

Podczas ostatniego spotkania zarządu KTR, poświęconemu zmianom regulaminowym Klubu podjęta została decyzja o rozszerzeniu składu Zarządu o 4 osoby. Nowe osoby dołączą do obecnego Zarządu, w skład którego wchodzą: Przewodniczący zarządu – Przemek Bogdanowicz (2012 Agency), Kuba Kamiński (Brain), Bartek Rams (Heart&Brain), Wojtek Dagiel (Lvov), Martin Winther (180heatbeats + JUNG V. MATT), Wojtek Mierowski (BNA), Jacek Pawlak (tenpawlak & company) oraz Michał Nowosielski.

 „Do grona Zarządu chcemy powołać ludzi, którzy odnieśli sukcesy w konkursach YC i KTR, są cenieni na rynku, których talent i wkład w polską reklamę jest znaczący. Stąd też po podsumowaniu dotychczasowych sukcesów w konkursie YC wybraliśmy do tego grona Martę i Kubę. Chcemy, by młode siły miały swoich reprezentantów w gronie Zarządu. Doceniamy również sukcesy DDB&tribal i FCB, które w ostatnich 3 latach wielokrotnie znajdowały się w rankingu 5 najwyżej nagradzanych agencji KTR, stąd w gronie Zarządu zasiadać będą Agnieszka i Maciek.” – powiedział Przemek Bogdanowicz Przewodniczący Zarządu KTR.

Zarząd KTR sprawuje merytoryczny nadzór nad Konkursem KTR oraz Konkursem Young Creatives. Wspólnie z przewodniczącymi kategorii w konkursach jest odpowiedzialny za zmiany w kategoriach oraz ostateczny skład jury. 

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się