Co dzieje się, gdy nie dostrzegamy rzeczy ważnych? Kampania społeczna, która otwiera oczy

Co dzieje się, gdy nie dostrzegamy rzeczy ważnych? Kampania społeczna, która otwiera oczy
Przez cały film wydaje nam się, że śledzimy historię szkolnej miłości. W ostatniej chwili zdajemy sobie sprawę, że jednak coś przeoczyliśmy.
O autorze
0 min czytania 2016-12-14

Twórcą tej kampanii jest organizacja „Sandy Hook Promise”, która powstała w odpowiedzi na wydarzenia, jakie miały miejsce w szkole podstawowej Sandy Hook w 2012 roku. Gdy usłyszano pierwsze strzały oddane przez 20-letniego Adama Lanza, w szkole wybuchła panika.

Działacze podejmują kroki mające na celu zapobieganie kolejnym aktom przemocy, w których uczniowie sięgają po broń i strzelają do swoich szkolnych kolegów. Spot przygotowany przez BBDO ma, poza Evanem, bohatera drugiego planu, którego kamera pokazuje w momentach rosnącego u niego napięcia, które sygnalizują nadejście przyszłej tragedii.

To nie pierwszy spot przygotowany przez organizację. Poniżej zobaczycie poprzednie:


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej inspirujących kampanii znajdziecie codziennie na naszej Suszonce. Zapraszamy!

Słuchaj podcastu NowyMarketing