Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kasia Kowalska śpiewa dla fanów Fortuny

Fortuna – znana marka soków, nektarów i napojów – obecna na rynku od 1991 r., jesienią 2016 r. odnowiła współpracę z Kasią Kowalską. Gwiazda wystąpiła w reklamie soków 100% Fortuna i nagrała nową aranżację piosenki Grzegorza Ciechowskiego, którą po raz pierwszy zaśpiewała dla Fortuny w 1994 r.
O autorze
2 min czytania 2016-12-14

Wielbiciele soków Fortuna mieli okazję spotkać gwiazdę osobiście podczas ekskluzywnego koncertu w Warszawie w dniu 10 grudnia 2016 r.

Koncert miał charakter kameralnej imprezy, na którą zaproszenie można było zdobyć tylko biorąc udział w konkursie Fortuny. Pomimo kilkuletniej przerwy w autorskich nagraniach, Kasia Kowalska utrzymała niezachwianie status jednej z najlepszych polskich wokalistek, co bezapelacyjnie potwierdziła podczas tego wieczoru, rozgrzewając gości Fortuny swoimi największymi hitami. Zaśpiewała też swój najnowszy utwór Aya, wydany jako singiel. Na specjalne życzenie Fortuny, Kasia Kowalska zaśpiewała utwór Hallelujah Leonarda Cohena.

Polmlek zachwyca deserami

Na tym jednak nie koniec atrakcji. Grupa Polmlek, która jest od 2015 r. właścicielem marki Fortuna, dostarczyła gościom nieoczekiwanych kulinarnych emocji. Po koncercie odbył się Fortuna Dessert Show. Stół z deserami stworzył na oczach przybyłych gości Mariusz Gachewicz, utytułowany szef kuchni, na co dzień dbający o smaczną kuchnię w Hotelu Zamek Gniew. Na bazie soków Fortuna raz produktów nabiałowych Polmlek przyrządzono desery, z których powstało kulinarne dzieło sztuki. Fortuna Dessert Show, zachwyciło nie tylko swoim spektakularnym wyglądem, ale także smakiem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Melodia na Fortunę

Konkurs, w którym można było zdobyć zaproszenie na wyjątkowe wydarzenie, był częścią kampanii reklamowej z udziałem Kasi Kowalskiej. Zadanie konkursowe nie było łatwe: trzeba było nagrać film z własną interpretacją piosenki „Fortuna się kołem nie toczy” i zamieścić ją na dedykowanej stronie konkursowej → tutaj. Oprócz zaproszenia na koncert nagrodami w konkursie były między innymi vouchery do luksusowego Hotelu i SPA St. Bruno w Giżycku oraz Hotelu Zamku Gniew, a także głośniki i słuchawki bezprzewodowe. Nagrodą główną był najnowszy 55-calowy telewizor Ultra HD. Wszystkie nagrodzone wykonania można obejrzeć na stronie konkursu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kultowa piosenka po raz drugi

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nowe wykonanie piosenki, które było inspiracją dla uczestników konkursu, powstało jesienią tego roku w ramach współpracy Kasi Kowalskiej z marką Fortuna. Autorem aranżacji jest Marek Dziedzic. Jak mówi artystka, o podjęciu tego wyzwania zdecydował sentyment do melodii z 1994 r., ale też wizerunek marki i promowane przez nią wartości.

Kasia Kowalska powiedziała: „wartości marki są mi bardzo bliskie. Sama od dłuższego czasu zwracam uwagę na to co jem. Dużo czasu poświęcam też na aktywność sportową, która sprawia mi ogromną przyjemność i pozwala mi utrzymać ciało w dobrej kondycji. Choć w moim zawodzie nie jest łatwo o wolny czas, to zawsze staram się znaleźć czas na pływanie. Zdrowe nawyki zaszczepiam też w mojej rodzinie”.

Dbaj o siebie. To proste

Kampania Fortuny pojawiła się w mediach w sezonie, gdy soki stają się ważnym elementem codziennej diety. W kampanii pojawią się cenione przez konsumentów soki 100 %: pomarańczowy, jabłkowy, multiwitaminowy oraz pomidorowy.