Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marketing Meeting Łódź

Przedświąteczne spotkanie Marketing Meeting Łódź już 21 grudnia w 6 dzielnica. Zapraszamy Wszystkich zainteresowanych marketingiem, ekonomią i szeroko pojętymi social mediami.
O autorze
1 min czytania 2016-12-14

Podczas spotkania będziemy mieli okazję wysłuchać 3 ciekawych tematów.

Rafal Myslinski (fafa) – inżynier, który woli tworzyć suchary niż projektować nudne linie produkcyjne. Fafa mieszkał 3 lata w Szwecji, gdzie studiował zarządzanie projektami. W Sucharze Codziennym odpowiada za monetyzację biznesu i rozwój nowych projektów.

Kamil Jakub Natil (myku) – architekt, który podąża za swoimi marzeniami, dużo podróżuje i tworzy najbardzej suche suchary. Myku ma pełen arsenał ciekawych historii i anegdot, dlatego jest osobą, którą musisz mieć na swojej imprezie. W Sucharze Codziennym zajmuję kreacją i contentem.

Jan Mian Ożarowski – Snapstars – firma specjalizująca się w wielokanałowych kampaniach influencer marketingowych i zarazem Snapchat Creative Studio w jednym, z realizacjami dla takich marek jak Samsung, Play, Forever21, Zozole, czy szwedzkie Happy Socks, na koncie. Twórcy pierwszego kanału pogodowego na Snapchacie (hotornot-snaptv) i autorzy warszawskiego geofiltra Pole Mokotowskie. A Jan Ożarowski to po prostu jeden z twórców Snapstars.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zaproś swoich znajomych i przyjdźcie na ostatnie w tym roku spotkanie z cyklu Marketing Meeting Łódź. Do zobaczenia!

Słuchaj podcastu NowyMarketing