Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

WALK Events podsumowuje najlepszy rok w swojej historii

60 zrealizowanych projektów, 8 nowych osób i wzrost przychodów do 24,5 mln zł - tak w skrócie można podsumować najlepszy rok w historii WALK Events. Sukcesy agencji na każdym polu działalności są wynikiem przyjętej dwa lata temu strategii rozwoju, zgodnie z którą agencja położyła silny nacisk na...
O autorze
4 min czytania 2016-12-19

…rozwój kompetencji zespołu oraz doskonalenie procesu zarządzania projektami.

Strategia rozwoju biznesowego

W 2014 roku WALK Events przyjęło nową strategię rozwoju agencji i konsekwentnie wdraża ją w życie. Jej podstawowymi elementami są: rozwój zespołu, doskonalenie wewnętrznych standardów oraz wykorzystanie synergii Grupy WALK, aby zbudować kompetencje, pozwalające na realizację największych wydarzeń w Polsce. W 2016 roku projekty z zakresu komunikacji 360 stopni stanowiły największą część przychodów firmy. W ramach przyjętych założeń agencja zwiększyła również swoją aktywność na polu budowania świadomości z zakresu event marketingu w Polsce. W tym celu jej przedstawiciele brali czynny udział w konferencjach branżowych, prowadzili wykłady na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Akademii Leona Koźmińskiego oraz dzielili się swoją wiedzą w mediach marketingowych. Dodatkowo, agencja rozpoczęła produkcję autorskich materiałów wideo, pokazujących działania event marketingowe „od kuchni”.

Rozbudowanie kompetencji

W 2016 roku agencja postawiła również silny nacisk na rozbudowanie kompetencji zespołu i zatrudniła 8 nowych osób z głównie seniorskim doświadczeniem z obszaru marketingu i produkcji. W ten sposób zyskała przewagę konkurencyjną w zakresie technicznych aspektów produkcji eventów, wzmocniła swoje dotychczasowe kompetencje w obszarze realizacji złożonych wydarzeń korporacyjnych, egzekucji projektów specjalnych oraz eventów dedykowanych telewizji.

W WALK Events stawiamy na duże zróżnicowanie zespołu pod kątem wiedzy i doświadczenia, dlatego też spektrum umiejętności zatrudnionych przez nas osób jest bardzo szerokie. Zapewnia nam to strukturę, dzięki której jesteśmy gotowi zrealizować każdy event marketingowy projekt na polskim rynku i wierzymy, że jest to klucz do realizacji projektów poza granicami naszego państwa – powiedział Bartosz Bieszyński, Managing Director WALK Events.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowe narzędzia

Ubiegły rok upłynął agencji również pod znakiem doskonalenia pracy z wdrożonymi narzędziami digitalowymi do zarządzania pracą zespołu i produkcją wydarzeń oraz implementacji nowych. Obecnie zespół pracuje nad projektami, wykorzystując aplikację Asana (cała Grupa WALK) oraz Smartsheet (specjalistyczne narzędzie do zarządzania projektami). Narzędzia te pomagają planować oraz kontrolować postępy w pracy nad projektami, ale również dają klientowi informację o ich aktualnym statusie.

Wygrane przetargi i zrealizowane projekty

Do grona klientów WALK Events w 2016 roku dołączyli m.in.: PKN Orlen, STU ERGO Hestia, IKEA Centres, ABSL, AIG czy Apsys Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

WALK Events zrealizowało jedne z najważniejszych tegorocznych wydarzeń na polskim rynku event marketingowym, w tym dwa największe w historii agencji. Pierwsze z nich odbyło się w czerwcu. Wówczas na zlecenie ERGO Hestii agencja zrealizowała największe wydarzenie korporacyjne roku w Polsce – „Premierę Nowego Świata Ubezpieczeń – iHestia” dla ponad 8 000 agentów ubezpieczeniowych z całego kraju. Z kolei drugie miało miejsce we wrześniu, kiedy WALK Events odpowiadało za produkcję jednego z największych wydarzeń motoryzacyjnych w regionie – „Verva Street Racing 2016 – Narodowy Festiwal Motoryzacji”. W tym roku po raz pierwszy event odbył się na błoniach Stadionu Narodowego i był dedykowany rodzinom. Jednocześnie była to rekordowa edycja wydarzenia pod względem liczby gości – wzięło w niej udział aż 110 tys. osób. Co więcej, oprócz kompleksowej produkcji, Grupa WALK była również odpowiedzialna za obsługę PR, ATL, BTL i digital.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nie były to jednak jedyne głośne realizacje WALK Events w tym roku. Agencja już drugi rok z rzędu zorganizowała Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz Cars, które ma kluczowe znaczenie dla komunikacji samochodów marki i celów sprzedażowych jej handlowców. Również Red Bull po raz kolejny powierzył WALK Events realizację Red Bull Music Academy Weekender Warsaw. W tym roku w ramach 4 dni wydarzenia na 5 scenach w przestrzeniach Pałacu Kultury i Nauki wystąpiło ponad 100 artystów, którzy zagrali 30 koncertów. Kolejną ważną muzyczną realizacją agencji było stworzenie podczas tegorocznego Open’er Festiwal muzycznej strefy Bacardi „CASA MUSICA”, gdzie przez 4 dni fani dobrej muzyki mogli usłyszeć czternastu niesamowitych DJ-ów. Pod koniec roku natomiast WALK Events zorganizowało Polską Premierę Porsche Panamera oraz otwarcie Posnanii, na które agencja m.in. zapewniła booking międzynarodowej gwiazdy – Evy Longorii.

W 2016 roku zrealizowaliśmy kilka bardzo dużych wydarzeń, które odbiły się szerokim echem na rynku. Jednak równolegle odpowiadaliśmy za produkcję kilkudziesięciu mniejszych projektów. We wszystkie włożyliśmy tak samo dużo serca i wysiłku. I ten aspekt chcieliśmy bardzo silnie podkreślić. Nie jesteśmy agencją tylko od dużych wydarzeń, jesteśmy agencją, która realizuje projekty każdego rodzaju, we wszystkie równie mocno się angażuje i chcemy, aby tak zostało. Dlatego największym wyzwaniem na kolejne lata jest rozważne planowanie i pogodzenie tych dużych produkcji z małymi – mówi Adam Kowalczyk, Event Director WALK Events.

Nagrody

Stworzone przez agencję wydarzenia zostały docenione zarówno w Polsce, jak i za granicą. Projekt „Premiera Nowego Świata Ubezpieczeń – iHestia”, zrealizowany przez WALK Events, otrzymał nominację w kategorii „B2B Event” w ramach 11. edycji European Best Event Awards – najważniejszego konkursu event marketingowego w Europie. Z kolei podczas MP POWER AWARDS wyprodukowana przez WALK Events i Focus Event „Premiera Nowego Porsche 991” otrzymała nagrodę główną w kategorii „Event / Product launch”. W Konkursie Twórców Reklamy jury doceniło natomiast zrealizowane przez agencję „Grand Prix 2.0 16 – Spotkanie Sprzedawców Mercedes-Benz Polska”, nagradzając je brązem w kategorii „PR&Event”. Co więcej laureatem konkursu „Kreatywny Roku Branży Eventowej”, towarzyszącego rozdaniu nagród MP POWER AWARDS, został Dawid Bednarski, Creative Manager WALK Events.

WALK Events przez ostatnie trzy lata konsekwentnie wdrażało strategię rozwoju biznesowego. Najważniejsze jej założenia to: permanentna edukacja siebie i zespołu, implementowanie nowych narzędzi do zarządzania skomplikowanymi projektami, profesjonalizacja obsługi klientów oraz budowanie świadomości, że firma to ludzie. Dzięki temu – dziś WALK Events gra w ekstraklasie, współpracownicy lubią swoją pracę, a klienci nas doceniają, zapraszając do największych przetargów. Chciałoby się powiedzieć – WALK This Way – dodaje Szymon Walkiewicz, Parner & Business Development Director WALK.

Plany na 2017 rok

W 2017 roku WALK Events skoncentruje się na dalszym rozwoju zespołu. Od stycznia rozpoczyna cykl warsztatów z zewnętrznymi ekspertami z dziedzin zarządzania projektami, strategicznego marketingu oraz techniki eventowej. Agencja przewiduje również stałą rekrutację z naciskiem na osoby z kilkuletnim doświadczeniem, ale również rozumiejące potrzebę innowacji i zmian. Celem planowanych zmian jest zwiększenie potencjału agencji do jednoczesnej realizacji bardzo złożonych, masowych projektów oraz zbudowanie wewnętrznej struktury opartej na zagranicznych standardach.