Święta to czas, w którym składamy sobie życzenia, dzielimy się tym, co najlepsze. Towarzyszy temu piękny zwyczaj dzielenia się opłatkiem. W tym roku na Boże Narodzenie powstanie pierwszy na świecie opłatek, którym będzie się można podzielić aż dwa razy. Jak?
Po raz pierwszy – dzięki opłatkowi – dzielimy się posiłkiem z ubogimi, wysyłając SMS pod numer podany na jego obwolucie. Po raz drugi dzielimy się nim z najbliższymi przy stole wigilijnym podczas składania życzeń.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
To opłatek Caritasu. Opłatek jest zupełnie czysty, nie umieszczono na nim żadnego wzoru. Dlaczego? W ten sposób ma przypominać o tych, którzy żyją w niedostatku, nie mają nic, często brakuje im na jedzenie. Caritas Diecezji Warszawsko-Praskiej zorganizuje dla nich wieczerzę wigilijną. Środki na jej przygotowanie zostaną zebrane za pomocą SMS-ów o treści: „wigilia” wysłanych pod podany na obwolucie numer 72052. Każdy SMS to pełne nakrycie wigilijne dla osoby ubogiej.
Agencja Ogilvy & Mather wsparła akcję realizując film reklamowy, organizując wspólnie z Caritasem i wolontariuszami rozdawanie specjalnych opłatków w sieci sklepów Biedronka.
Oficjalnie akcję wsparła Kayah w swoich kanałach społecznościowych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing