Agencja Hand Made była odpowiedzialna za stworzenie koncepcji, przygotowanie i realizację rodzinnego projektu mikołajkowego firmy Oknoplast pod tytułem „Zimowy Wonderland”. W stworzonej przez agencję krainie dziecięcych marzeń pojawiło się prawie tysiąc osób. Dzieci mogły spróbować swoich sił w manufakturze cukierków i prezentów, poćwiczyć magiczne sztuczki z kuglarzami, odwiedzić elfią wioską czy potańczyć w strefie ze sztucznym śniegiem. Całość imprezy wzbogacona była wizualnie przez pokazy multimedialne.
„Bardzo dobra organizacja, pełne zaangażowanie ze strony Organizatorów, duża otwartość na nasze potrzeby i pomysły zaowocowały bardzo pozytywnym odbiorem eventu zarówno wśród dzieci jak i pracowników firmy” – powiedziała Dominika Anaszewska-Koń z firmy Oknoplast.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Oknoplast to czołowy europejski producent okien PVC. Obecnie posiada ponad 2 500 salonów na terenie 10 krajów. Produkowane przez firmę okna i drzwi spełniają najwyższe standardy jakości i ekologii.
Hand Made to agencja reklamowa typu full service, pracująca m.in. dla marek Volkswagen, Tauron i Tyskie. W portfolio eventowym agencji znajdują się także Omega, Shiseido i Vive Group.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024