BeBadter – nowa aplikacja dla świadomych konsumentów

Znacie tę sytuację, gdy biegniecie do autobusu, a ten odjeżdża Wam sprzed nosa? Lub uczucie, gdy po powrocie do domu okazuje się, że jogurt, który kupiliście jest przeterminowany?
O autorze
1 min czytania 2016-12-22

Do tego niedziałający przycisk w windzie, niemiła obsługa w sklepie, za wysoki rachunek telefoniczny lub brak Internetu w mieszkaniu i – umówmy się – już nic nie jest w stanie naprawić Waszego humoru. Czy da się coś z tym zrobić?

Zirytowanie może dopaść Was wszędzie. Aż trudno wyobrazić sobie, że istnieje tak wiele sytuacji, w których nieprawidłowo działająca usługa potrafi wpłynąć na nasze samopoczucie w jednoznacznie negatywny sposób. W akcie sprzeciwu wobec takich niekompetencji firm została stworzona aplikacja BeBadter!

BeBadter to aplikacja zrzeszająca niezadowolonych klientów. To miejsce, w którym możesz podzielić się swoimi odczuciami i przestać być odosobnionym w swojej frustracji. Nieważne, czy chodzi o jogurt, niemiłą obsługę czy niedziałające światła w drodze do pracy. Za wszystkimi tymi usługami stoją firmy, które – zdaniem autorów aplikacji – powinny wziąć odpowiedzialność za wszelkie niedociągnięcia.

Zaletą BeBadter jest dostępność aplikacji na wszystkie systemy, ale również brak konieczności logowania. Swoje zdanie na dowolny temat można opisać lub pokazać bezpośrednio po wadliwej usłudze. Co istotne, frustracja, którą wylewamy za pośrednictwem aplikacji nie zostaje – jak w przypadku większości tego typu rozwiązań – w próżni. Aplikacja ma zrzeszać niezadowolonych klientów i wspólnie z nimi, wywierać realny nacisk na firmy lekceważące konsumentów. BeBadter to coś więcej niż aplikacja. To swojego rodzaju motywacja do stworzenia ruchu społecznego, którego celem jest egzekwowanie dóbr, które im przysługują.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Aplikacja BeBadter została stworzona z myślą o konsumentach i jest dowodem na to, że każdy głos się liczy, jednak to ich większa ilość, zjednoczenie oraz solidarność ludzi w wybranej sytuacji może zmienić świat. Najważniejsze jest zrozumienie potrzeb konsumentów, postawienie się w ich pozycji, chęć wysłuchania uwag oraz szacunek do nich, czyli wszystko to, o czym często dzisiaj firmy zapominają. I to – zdaniem twórców BeBadter – należy zmienić.

Zaletami aplikacji są intuicyjny interfejs, szybki sposób komunikacji, dostępność na wszystkie oprogramowania oraz uproszczona komunikacja wewnątrz aplikacji. Dodatkowo świadomość podzielenia się swoją sytuacją, z której wyciągnięte zostaną dla konkretnej firmy konsekwencje daje BeBadter zdecydowaną wyższość nad istniejącymi już aplikacjami.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Aplikacja BeBadter jest całkowicie bezpłatna – do pobrania z GooglePlay i AppStore. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej info: tutaj.