– Wsparcie influencerów ze świata mediów i show biznesu –
To nie pierwszy przypadek, w którym influencerzy chętnie wspierają Fundację Sarigato. Do innych można zaliczyć akcję „Nie kupuj – adoptuj”, „Karma wraca” czy „Dasz rybę czy wędkę” opisująca Szkołę 3.0
O akcji #KupPluszaka #ZamiastPsiaka wspomnieli:
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Karolina Korwin Piotrowska
Magdalena Pieczonka
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Honorata Skarbek
Zofia Zborowska
Kamila Szczawińska
i Beata Pawlikowska