Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

John Legend w roli Mysiego Króla, czyli nowoczesna odsłona Czajkowskiego

John Legend w roli Mysiego Króla, czyli nowoczesna odsłona Czajkowskiego
Na pewno widziałeś Dziadka do orzechów jako dziecko? Piękne kostiumy, hipnotyzująca muzyka, eleganckie tańce i epicka rap bitwa... Tak, epicka rap bitwa. Oczywiście to nie klasyczna wersja Czajkowskiego, ale w tym roku Agencja 72andSunny postanowiła spojrzeć na to trochę inaczej...
O autorze
0 min czytania 2016-12-27

„The Toycracker” to ośmiominutowy remake klasycznej opowieści Czajkowskiego. Historia opowiada o dziewczynce, która nie ma pojęcia, czym się zająć w Wigilię, kiedy umiera WiFi.Zasypia i budzi się w magicznym miejscu, gdzie niektóre z najbardziej popularnych zabawek ożywają.W rolach głównych Chrissy Teigen jako dziadek do orzechów i John Legend w roli Mysiego Króla w towarzystwie: Barbie, Elmo, Wojowniczych Żółwii Ninja, figurek Lego i Batmana.

PS Reklama, w której wykorzystana została postać Dziadka do orzechów