„The Toycracker” to ośmiominutowy remake klasycznej opowieści Czajkowskiego. Historia opowiada o dziewczynce, która nie ma pojęcia, czym się zająć w Wigilię, kiedy umiera WiFi.Zasypia i budzi się w magicznym miejscu, gdzie niektóre z najbardziej popularnych zabawek ożywają.W rolach głównych Chrissy Teigen jako dziadek do orzechów i John Legend w roli Mysiego Króla w towarzystwie: Barbie, Elmo, Wojowniczych Żółwii Ninja, figurek Lego i Batmana.
PS Reklama, w której wykorzystana została postać Dziadka do orzechów
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024