Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Snapchat przejmuje spółkę z Izraela. Pięć startupowych wydarzeń tygodnia (23.12-28.12.2016)

Snapchat przejmuje spółkę z Izraela. Pięć startupowych wydarzeń tygodnia (23.12-28.12.2016)
Pyszne.pl rozwozi posiłki za pośrednictwem kurierów na rowerach, polska spółka Blulog rozpoczęła współpracę z Eurocash, a Snapchat przejął startup z Izraela. Poniżej przedstawiamy 5 najważniejszych wydarzeń startupowych z tego tygodnia.
O autorze
1 min czytania 2016-12-29

Na zdjęciu: Evan Spiegel, CEO Snapchata | fot. by TechCrunch, flickr.com CC by 2.0 

1. Homecierge załatwia sprawy za klientów. Nie wydaje pieniędzy na marketing i ma 5 tys. zleceń rocznie 

Założyciele Homecierge świadczą usługi concierge od czerwca 2014 roku. Początkowo tylko na warszawskim Wilanowie, a z czasem zaczęli realizować zlecenia w całej stolicy, Krakowie, Poznaniu i Katowicach. Rocznie wykonują 5 tys. zleceń i współpracują między innymi z Ambasadą Królestwa Hiszpanii. Wkrótce zamierzają pozyskać klientów wśród przedstawicieli z branży deweloperskiej, korporacji i instytucji publicznych. 

czytaj więcej > 

2. Polska firma wyposaży 200 punktów Eurocash w system do monitorowania temperatury żywności 

Podczas transportu ryb i owoców morza, powinny one być przechowywane w temperaturze od d 0 ° do 4 °C. Przekroczenie jej sprawia, że towar nie nadaje się do sprzedaży i w efekcie nie trafia na półki sklepowe, przez co dystrybutorzy notują finansowe starty. Zapobiec temu ma polsko-francuski system Blulog, który służy do monitorowania temperatury przewożonych artykułów spożywczych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

czytaj więcej > 

3. Od stycznia podpisaliśmy ponad 2 tys. umów. Podsumowanie roku Pyszne.pl 

Pyszne.pl to platforma, dzięki której internauci zamawiają posiłek do domu i biura. Ważnym tegorocznym dokonaniem firmy było rozpoczęcie dostawy za pośrednictwem kurierów poruszających się na rowerach ze wspomaganiem elektrycznym. Założyciele spółki przyznają, że mimo tego nie udało się im w zaplanowanym czasie stworzyć odpowiedniej bazy kurierów. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

czytaj więcej > 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

4. Osiągamy miesięczny przychód w wysokości 12 tys. dolarów. Podsumowanie roku Survicate 

Survicate to narzędzi, które umożliwia firmom zbieranie informacji zwrotnych od ich klientów. Według Lucjana Kierczaka, Marketing Managera w spółce, 2016 rok był intensywny dla startupu, w którym pracuje. Dodaje, że jednym z największych sukcesów był wzrost przychodu o 250 proc. i wyniósł on ponad 12 tys. dolarów. Nie udało się natomiast przekuć sukcesu na Product Huncie na wzrost ilość płacących klientów. 

czytaj więcej >

5. Snapchat przejął po cichu startup z Izraela. Wydał na to 30-40 milionów dolarów 

Snapchat zrealizował pierwszą akwizycję w Izraelu. Za mniej więcej 30-40 milionów dolarów przejął Cimagine, startup, który rozwija technologię opartą o rozszerzoną rzeczywistość. Dzięki transakcji ma poprawić efektywność kampanii marketingowych i być może stworzyć centrum badań i rozwoju, nad którym będzie czuwać dwudziestu pracowników nabytej właśnie firmy. 

czytaj więcej >