Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

PZL pracuje dla Decathlon

Po rozstrzygniętym w październiku 2016 r. przetargu PZL zaczął współpracę z marką Decathlon w zakresie opracowania koncepcji działań wizerunkowych i kreacji kampanii dla marki.
O autorze
0 min czytania 2016-12-29

24 grudnia rusza telewizyjna kampania wizerunkowa, która powstała przy współpracy ze studiem produkcyjnym OTO FILM. Za postprodukcję odpowiada studio ORKA, a za udźwiękowienie Halo Productions. Spot wyreżyserował Iwo Zaniewski.

Media zaplanował i kupił Mullenlowe.

 

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj