Adam Piwek ma 13-letnie doświadczenie w prowadzeniu działań komunikacyjnych. Wcześniej pracował w Mind Progress Group (jako PR Manager, potem Head of PR), spółce technologicznej Aduma S.A. (Marketing &PR Manager), a także w Ośrodku Kultury i Sztuki we Wrocławiu, gdzie odpowiadał za projekty PR-owe i eventowe. Pracował również jako dziennikarz prasowy i telewizyjny oraz działał jako wolontariusz w Związku Harcerstwa Polskiego, gdzie rozpoczynał przygodę z PR w wieku 16 lat.
Nowy członek zespołu Neon Shake Advertising, jako Communications Manager, będzie odpowiadać za działania komunikacyjne dla nowych i dotychczasowych klientów z obszaru doradztwa, public relations, społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) i employer brandigu. Ma również prowadzić projekty z obszaru wizerunku własnego agencji.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Piwek to absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego, a także studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz w Wyższych Szkołach Bankowych w Poznaniu i Wrocławiu. Stale publikuje w mediach marketingowych, HR-owych czy z branży HoReCa. Jest trenerem biznesu i wykładowcą akademickim. Na swoim koncie ma współpracę między innymi z takimi markami jak: Akademia Przyszłości (Stowarzyszenie Wiosna), Narodowe Centrum Kultury, Ministerstwo Gospodarki RP, JuraPark, Apsys (Europa Centralna), CBRE (Galeria Sfera), Factory Wrocław, sieć hoteli Scandic, Mall.pl czy Ceneo.