Ta liczba to wielki powód do niepokoju. Aby uświadomić ludziom, jak niebezpieczna jest jazda po alkoholu, Diageo wypuściła film nakręcony w technologii 360.
Diageo to firma, która pod swoimi skrzydłami ma takie marki jak Johnnie Walker, Guinness czy Baileys. Zamiast klasycznego ostrzegania klientów przed skutkami połączenia jazdy z alkoholem wykorzystali nowe technologie, by można było o tych konsekwencjach przekonać się na własnej skórze.I trzeba przyznać – służy to kampanii. Wykorzystanie technologii 360 pozwala lepiej wczuć się w sytuację i położenie trzeźwych i nietrzeźwych uczestników wypadku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Chociaż oszczędzono widzom szczególnie brutalnych obrazów, to napięcie wisi w powietrzu. Widzimy ludzi bojących się o swoje życie, przerażenie i mocne trzymanie się foteli, dzięki czemu obraz zostaje w naszej pamięci na długi czas.
PS
Użycie technologii 360 w innych tematach społecznych
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Technologia 360 w reklamach