Do głównych zadań Łukasza Skawińskiego należy koordynacja bezpośredniej sprzedaży powierzchni reklamowej przez platformy programatyczne w Grupie Onet – RAS Polska. Łukasz Skawiński koordynuje, tworzy nowe produkty oraz odpowiada za bezpośrednie ustalenia z reklamodawcami przy pomocy PMP (Private Market Place) oraz różnych platform SSP, z których Grupa korzysta.
„Programmatic jest na tyle istotnym elementem w przychodach Grupy Onet RAS – Polska, że zdecydowaliśmy się na powiększenie zespołu oraz przypisanie dedykowanych kierowników do poszczególnych obszarów. Wierzymy że Łukasz jest idealną osobą na stanowisko odpowiedzialne za bezpośrednie relacje z Klientami poprzez platformy programatyczne. Dzięki swojemu doświadczeniu, wiedzy oraz zaangażowaniu wesprze nas w bieżącej pracy oraz odpowie na zapotrzebowanie Klientów” – tłumaczy Marcin Olszewski, dyrektor sprzedaży programatycznej Media Impact Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Poprzednio Łukasz Skawiński związany był z Hcore (platforma DSP Grupy Adpilot), gdzie odpowiadał za rozwój produktu oraz platformy. Wcześniej pracował m.in. w Adexon’ie i IDMnet, gdzie piastował stanowisko dyrektora sprzedaży agencyjnej.