Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kubuś 100%. Na zdrowie!

W kolejnej kampanii Kubusia marka znów prezentuje zabawę rezolutnych dzieci. Tym razem młoda reporterka sprawdza, jakie życzenia należy złożyć babci. Jej młodszy braciszek ma idealną odpowiedź – chłopiec bez zastanowienia stwierdza, że życzy jej dużo Kubusia...
O autorze
1 min czytania 2017-01-04

…bo to on jest dla niego synonimem zdrowia!

W najnowszym, zabawnym spocie Kubusia, dzieci przygotowują się do wyjścia do babci – wybierają się zapewne na jej urodziny lub zbliżający się Dzień Babci, ponieważ dziewczynka postanowiła sprawdzić, czy mały Krzyś pamięta, czego należy jej życzyć. Chłopiec nie zastanawiając się, entuzjastycznie stwierdza, że dużo… Kubusia! Dopiero później rodzeństwo ze śmiechem tłumaczy mu, że chodziło o zdrówko. Wniosek jest jednoznaczny – według dzieci Kubusia pije się dla zdrowia.

Dzieci dobrze wiedzą, że Kubuś to dobry wybór. Sok 100% to produkt bez dodatku cukru, bez konserwantów i sztucznych barwników. W ofercie marki dostępne są cztery pyszne smaki: Jabłko, Multiwitamina, Jabłko-Marchew i Pomarańcza-Jabłko. Kubuś 100% jest dostępny w wygodnym, lekkim, plastikowym opakowaniu z dzióbkiem, które można zabrać ze sobą wszędzie. Dzięki temu rozwiązaniu produkt jest idealnym pomysłem na drugie śniadanie w szkole i stanowi codzienną porcję warzyw i owoców, którą można zabrać ze sobą na wynos. Spot emitowany jest w blokach reklamowych największych stacji telewizyjnych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj