Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Sławomir Jurek na czele działów kreacji i marketingu Discovery w Polsce

Discovery Networks CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), oddział Discovery Communications, światowego lidera rozrywki dokumentalnej, poinformował o powołaniu Sławomira Jurka na nowo utworzone stanowisko Creative & Marketing Director w Polsce. W nowej roli stanął on na czele...
O autorze
1 min czytania 2017-01-04

…zintegrowanych działów kreacji oraz marketingu, raportując bezpośrednio do Katarzyny Kieli, President & Managing Director Discovery Networks w regionie CEEMEA (Europa Środkowo-Wschodnia, Bliski Wschód i Afryka), która tymczasowo nadzoruje także rozwój biznesu w Polsce.

Sławomir Jurek dołączył do zespołu Discovery ponad rok temu, obejmując funkcję Branded Content Director CEEMEA. Na nowym stanowisku odpowiada odtąd za rozwój strategii komunikacyjnych i marketingowych dla flagowych marek nadawcy w Polsce, m.in. Discovery Channel, TLC i Eurosport. Jurek całościowo nadzoruje komunikację marketingową, on-air, digital oraz działania B2B, realizując podejście 360°. Przejął on obowiązki po dotychczasowym dyrektorze marketingu, Macieju Tkaczu, który rozstał się z firmą, aby podjąć nowe wyzwania zawodowe.

– Sławek łączy w sobie długoletnie doświadczenie agencyjne w kreowaniu wizerunku marek, innowacyjne, holistyczne podejście, a także zrozumienie potrzeb komercyjnych. Jest człowiekiem pełnym pasji i zaangażowania, co z pewnością będzie atutem dla nowo powstałego działu. Jego nieszablonowe myślenie pozwoli nam jeszcze silniej angażować naszych widzów na wszelkich możliwych ekranach – powiedziała Katarzyna Kieli, President & MD, Discovery Networks CEEMEA.

Przed dołączeniem do Discovery Sławomir Jurek przez ponad 20 lat pracował w renomowanych agencjach reklamowych w Polsce i zagranicą, pełniąc rolę dyrektora kreatywnego, m.in. w Leo Burnett, Momentum Worldwide, EURO RSCG 4D oraz Chief Idea Officer w Cheil Worldwide.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj