Ideę przygotowała i realizuje grupa mediowa Valkea Media. Beauty Stories pozwala Douglas Polska tworzyć nowe podejście do przygotowywania treści wideo i komunikacji z fankami i fanami. Kanał Beauty Stories będzie centralnym punktem platformy contentowej, która zintegruje działania na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. Poszczególne kanały będą wspierać się, wykorzystując różne media. W publikację zdjęć, filmów i relacji z planu będą też angażować się współpracujące z Beauty Stories vlogerki i blogerki
Nie zabraknie również konkursów i materiałów typu „making of” i „backstage”, przedstawiających kulisy powstawania filmów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024