Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Przewodnik po Hogwarcie, czyli do jakiego domu należy Twoja firma

Przewodnik po Hogwarcie, czyli do jakiego domu należy Twoja firma
Jaka jest kultura pracy w Twojej firmie? Jesteście odważni w podejmowaniu działań? Charakteryzuje Was kreatywność, ale też logiczne myślenie? A może kierujecie się zasadą „po trupach do celu”?
O autorze
1 min czytania 2017-01-05

Każdy dom w stylu Hogwartu ma swoje zalety i potencjalne wady. Jaką charakterystykę posiadają firmy w każdym z domów?  

Gryffindor — firmy o kulturze Gryffindoru chcą być najlepsze w swojej niszy, a nawet w całym segmencie, nie boją się podejmować ryzyka, aby dostać się na sam szczyt. Ogólnie rzecz biorąc, są najbardziej skłonni do wykorzystywania bodźców od konkurencji, by zwiększyć swoją produktywność.

Hufflepuff — to firmy, dla których współpraca i dążenie do osiągania wspólnych celów to podstawa. Organizacje non-profit i firmy ukierunkowane na ciągłe kształcenie mogą przynależeć do tego domu. Charakteryzuje je: duma, zaufanie, lojalność i siła (którą jest dla nich zespół). 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ravenclaw — firmy z kulturą Ravenclaw wkładają wiele serca w swoją działalność. Są dumne ze swoich usług i  produktów, chętnie poddają je testom. Cechuje je kreatywność i innowacyjność.

Slytherin — firmy te napędza taktyka. Zawsze gotowe by szukać nowych, lepszych sposobów na osiąganie zamierzonych celów. Ich struktura jest hierarchiczna o bardzo silnym łańcuchu dowodzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

A Twoja firma, do którego domu należy?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się