Spot pokazuje niedowidzącego fachowca, który stawił się do drenażu uszkodzonego kotła, z katastrofalnymi, jednak, skutkami. Zamiast naprawy kotła, zobaczyć mogliśmy dramatyczny drenaż beczki wina z 1921 roku.
Reklama ma promować nowy system rezerwacji online, brytyjskiego salonu optycznego. Spot został wyreżyserowany przez Daniel Kleinman, który wcześniej nadzorował reklamy Specsavers.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
W ubiegłym roku mogliśmy zobaczyć spot pt. Specsavers Fawlty Car, featuring John Cleese #shouldve, który po zaledwie 5 dniach od publikacji, zgromadził ponad 606 tysięcy wyświetleń na YouTube oraz aż 3 miliony wyświetleń i blisko 20 tysięcy share’ów na Facebooku. Scenariusz spotu napisany został przez wewnętrznych copywriterów Specsavers we współpracy z Cleesem i nawiązuje do jednej z zabawniejszych scen, które pojawiły się w serialu Hotelu Zacisze.
Poniżej możecie zobaczyć inne reklamy od Specsavers. Największe echo, jednak przyniosła reklama pt. „Sauna”, w której zobaczyć mogliśmy Gordona Ramsey’a
Słuchaj podcastu NowyMarketing