Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

IKEA zachęca, by być zwycięzcą w sypialni i podnieść poprzeczkę przed snem

IKEA zachęca, by być zwycięzcą w sypialni i podnieść poprzeczkę przed snem
Utworzony przez agencję kreatywną „Mother London” spot ma pokazać nam ludzką stronę snu. Reklama „Wygraj sen” zachęca odbiorców do zastanowienia się nad swoimi wieczornymi rytuałami, by dobrze spać w nocy.
O autorze
1 min czytania 2017-01-11

IKEA poprzez zastosowanie porównania kładących się spać ludzi do sportowców przygotowujących się do ważnych zawodów sportowych, pokazuje jak ważny jest sen i jak dobrze jest podnosić sobie poprzeczkę małymi rytuałami przed pójściem spać. 

Raport BBC z listopada mówi, że brak snu i zmęczenie kosztowało Brytyjczyków 40 mld funtów brytyjskich. Wszystko przez utratę produktywności i zdrowia wynikającą z braku snu, ponieważ XXI wiek niesie ze sobą coraz bardziej intensywny tryb życia, a rozwój rozrywki cyfrowej i technologii powoduje u nas nadmierne przemęczenie. 

W okresie trwania kampanii puszczane będą 20 i 60 sekundowe spoty, które zostały wyreżyserowane przez Jones+Tino through Stink. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Reklama ta jest kontynuacją prac IKEA z okresu letniego, kiedy marka pokazywała i zachęcała ludzi do wspólnego gotowania. Jedną z głośnych akcji było stworzenie miejsca spotkań kulinarnych w centrum Warszawy, gdzie po wcześniejszej rezerwacji, każdy mógł przyjść ze znajomymi i ugotować pyszny posiłek, a potem zjeść go w komfortowych warunkach. 

Inną akcją był spot, który zachęcał do gotowania z dziećmi:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jak widzimy marka dba o swój wizerunek, nie boi się wyzwań i nowych pomysłów. Swoich konkurentów zostawia daleko w tyle, nie tylko pod względem wyników sprzedażowych produktów, lecz także pod względem zaangażowania w życie społeczne Ciekawe czym jeszcze nas zaskoczy?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Wiemy, że tak ja my kochacie spoty IKEA, dlatego inne ciekawe reklamy tej szwedzkiej firmy możecie zobaczyć →  tutaj i → tutaj