HEG należy do Hermes Energy Group S.A., firmy z polskim kapitałem, która działa na zliberalizowanym rynku gazu ziemnego w Polsce, ale również jest obecna na europejskim rynku paliw płynnych. Działalność HEG koncentruje się na sprzedaży i dostawach gazu oraz doradztwie dla swoich klientów.
W wyniku wygranego przetargu MEDIAPLUS będzie odpowiedzialny za całokształ działań w kanale digital, m.in. planowanie i prowadzenie kampanii display budujących świadomość i wizerunek marki na polskim rynku oraz działania performance. Z kolei agnecja CHANGE Serviceplan będzie odpowiedzialna za koncepcję kreatywną prowadzonych działań.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Umowa z HEG ma charakter długofalowy.
Obie agnecje już wcześniej współpracowały z firmą HEG. W marcu 2016, w ramach umowy projektowej, były odpowiedzialne za przygotowanie koncepcji kreatywnej, zaplanowanie i zakup mediów do kampanii wprowadzającej markę HEG na polski rynek.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024