Agnieszka Mikrut nową szefową Działu Marketingu i PR w WEBCON

Agnieszka Mikrut nową szefową Działu Marketingu i PR w WEBCON

Dział marketingu i PR w polskiej spółce WEBCON, która od 2006 roku tworzy oprogramowanie iBPMS (intelligent Business Process Management System), ma nową szefową. Agnieszka Mikrut dołączyła niedawno do zespołu, obejmując nowoutworzone stanowisko PR & Marketing Managera.

Agnieszka Mikrut ma ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu w branży IT. Wcześniej kierowała Działem PR & Marketingu w Axence - firmie rozwijającej rozwiązania do zintegrowanego zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną i bezpieczeństwem IT. Karierę w marketingu w IT rozpoczęła w Londynie, jeszcze podczas studiów. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PR & Marketing Manager w WEBCON odpowiada za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej oraz rozwój działu Marketingu i PR. 

- Za cel stawiam sobie z jednej strony wzmocnienie rozpoznawalności marki WEBCON, a z drugiej możliwie merytoryczną i ekspercką promocję naszej technologii. Wierzę, że WEBCON Business Process Suite jest idealnym partnerem dla wszystkich organizacji, które chcą dołączyć do cyfrowej transformacji zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Głównym wyzwaniem w najbliższym czasie będzie dla mnie przeprowadzenie kampanii informacyjnej wprowadzającej w digitalizację organizacji oraz nowe oczekiwania, jakie stawiane są przez biznes działom IT - mówi Mikrut.

W działaniach PR spółkę WEBCON wspiera agencja Planet PR.  

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij