Agnieszka Mikrut nową szefową Działu Marketingu i PR w WEBCON

Dział marketingu i PR w polskiej spółce WEBCON, która od 2006 roku tworzy oprogramowanie iBPMS (intelligent Business Process Management System), ma nową szefową. Agnieszka Mikrut dołączyła niedawno do zespołu, obejmując nowoutworzone stanowisko PR & Marketing Managera.
O autorze
1 min czytania 2017-01-11

Agnieszka Mikrut ma ponad 10-letnie doświadczenie w marketingu w branży IT. Wcześniej kierowała Działem PR & Marketingu w Axence – firmie rozwijającej rozwiązania do zintegrowanego zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną i bezpieczeństwem IT. Karierę w marketingu w IT rozpoczęła w Londynie, jeszcze podczas studiów. Jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. 

PR & Marketing Manager w WEBCON odpowiada za opracowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej oraz rozwój działu Marketingu i PR. 

Za cel stawiam sobie z jednej strony wzmocnienie rozpoznawalności marki WEBCON, a z drugiej możliwie merytoryczną i ekspercką promocję naszej technologii. Wierzę, że WEBCON Business Process Suite jest idealnym partnerem dla wszystkich organizacji, które chcą dołączyć do cyfrowej transformacji zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Głównym wyzwaniem w najbliższym czasie będzie dla mnie przeprowadzenie kampanii informacyjnej wprowadzającej w digitalizację organizacji oraz nowe oczekiwania, jakie stawiane są przez biznes działom IT – mówi Mikrut.

W działaniach PR spółkę WEBCON wspiera agencja Planet PR.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj