Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowa osoba w dziale marketingu Delia Cosmetics

Jesienią 2016 roku do zespołu działu marketingu Delia Cosmetics dołączyła Joanna Sucharzewska. Objęła ona stanowisko Brand Managera linii kosmetyków kolorowych.
O autorze
0 min czytania 2017-01-12

Do jej obowiązków należą między innymi: długofalowy rozwój marki w kategorii makijaż, kreowanie i wdrażanie nowych produktów oraz komunikacja marketingowa.

Joanna Sucharzewska posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie. Jest absolwentką Politechniki Łódzkiej wydziału Chemii Spożywczej i Biotechnologii, podyplomowych studiów Kosmetycznych oraz podyplomowych studiów z Marketingu i Zarządzania.

Kosmetyki od zawsze były pasją. Przez wiele lat kierowała wdrożeniami tej grupy produktów, pracując  w firmie Passage Cosmetics Laboratory. Sucharzewska jest kreatorką wielu kosmetyków, które osiągnęły rynkowy sukces.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj