Do jej obowiązków należą między innymi: długofalowy rozwój marki w kategorii makijaż, kreowanie i wdrażanie nowych produktów oraz komunikacja marketingowa.
Joanna Sucharzewska posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie. Jest absolwentką Politechniki Łódzkiej wydziału Chemii Spożywczej i Biotechnologii, podyplomowych studiów Kosmetycznych oraz podyplomowych studiów z Marketingu i Zarządzania.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kosmetyki od zawsze były pasją. Przez wiele lat kierowała wdrożeniami tej grupy produktów, pracując w firmie Passage Cosmetics Laboratory. Sucharzewska jest kreatorką wielu kosmetyków, które osiągnęły rynkowy sukces.