Jesteśmy jedną z najszybciej rozwijających się agencji digitalowych na polskim rynku, dlatego przystąpienie do IAB Polska to naturalna kolej rzeczy. Chcemy mieć realny wpływ na rozwój standardów branży interaktywnej w Polsce – mówi Gustaw Rozmarynowski, Co-founder i New Business Director w Digital Kingdom.
Digital Kingdom realizuje projekty we wszystkich obszarach marketingu, specjalizuje się w działaniach digitalowych szczególnie w nieintruzywnych formach komunikacji, a także w kampaniach kierowanych do millenialsów wykorzystujących natywne formy reklamy online.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Sukces Digital Kingdom to nie tylko ciągły rozwój biznesu i praca z największymi Klientami w Polsce, to także zespół wspaniałych ludzi, którzy tu pracują. Cieszy mnie fakt, że nasi eksperci dzięki swojemu doświadczeniu i wiedzy merytorycznej będą mogli jeszcze bardziej przyczynić się do wzrostu branży digitalowej w Polsce i na świecie – komentuje Joanna Gerlée, Co-founder i Head of Creative w Digital Kingdom.