Nowe rozwiązanie umożliwia zdynamizowanie przekazu reklamowego z użyciem statycznego plakatu winylowego na nośnikach typu backlight 6×3 m. Korzyścią dla klienta jest to, że używając standardowego layoutu uzyskuje dodatkowe efekty wizualne. Umożliwia to zastosowanie najnowszej generacji technologii oświetleniowej LED i inteligentnych narzędzi do zdalnego sterowania ekspozycją plakatu. Przyjęte rozwiązanie ułatwia kreację, ponieważ pozwala projektować i testować layouty online, bez konieczności wykonywania czasochłonnych prób i kosztownych prototypów. Dodatkowo, rozwiązanie spełnia wymagania ustawy krajobrazowej dotyczącej reklam zmiennoobrazowych. Nowość dostępna jest w wybranych lokalizacjach w Warszawie.
W najnowszej kampanii outdoorowej Audi Q5 w ten sposób wyeksponowane zostały wybrane elementy plakatu – świecą się reflektory samochodu, błyszczy karoseria, a w tle świeci miasto. Dzięki dynamicznej prezentacji obrazu uzyskano efekt ruchu, dotąd nieosiągalny na statycznym plakacie. Sekwencja obrazów tworzy „outdoorowy gif” , który przyciąga uwagę, szczególnie po zmierzchu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania Audi Q5 potrwa do 31 stycznia br. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Rocket.