Kobiety bohaterkami nowej komunikacji marki merci

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kobiety bohaterkami nowej komunikacji marki merci

Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa pralin merci, dystrybuowanych w Polsce przez firmę Storck. Celem działań komunikacyjnych jest wzmocnienie wizerunku merci, jako marki, której bliski jest świat uczuć i emocji związanych z wdzięcznością do drugiej osoby za to, że jest blisko nas.

Głównymi bohaterkami filmu reklamowego są kobiety przedstawione w różnych, codziennych sytuacjach. merci ma nas skłonić do refleksji na temat szczególnej roli kobiet w życiu każdego z nas. Na co dzień nie zawsze pamiętamy o tym, jak wiele znaczy dla nas pomoc, uśmiech czy dobre słowo koleżanki z pracy, mamy lub babci. W nowym spocie zatytułowanym „Dla wszystkich kobiet, za wszystko, w każdym dniu” merci składa hołd kobietom, za to kim są i jak wiele znaczą w naszym życiu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Osią kampanii jest 30 sekundowy spot telewizyjny , emitowany w największych, ogólnopolskich stacjach: TVP, TVN, Polsat oraz kanałach tematycznych. Intensywnej kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w internecie, m.in.: w serwisie Youtube oraz na platformach VoD. Reklamę zobaczą także widzowie odwiedzający sieci kin: Cinema City, Multikino i Helios.

Kreację kampanii przygowała agencja Pahnke. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij