Joanna Kurowska poprzednio zajmowała się obsługą klienta online oraz moderowała kanały Social Media (Facebook, Instagram, Twitter) marki H&M.
W FFW Communication będzie odpowiadać za moderację kanałów społecznościowych m.in. dla marek: Lenovo Moto Polska, Pioneer Polska, Le Grand Bikes.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Anna Kućma do FFW Communication przeszła z Lemon Sky JWT, gdzie tworzyła grafiki do mediów społecznościowych, bannery, reklamy outdoorowe i strony www. FFW zasili zespół grafików, pracujących dla kluczowych klientów agencji.
– Social media to znakomity kanał do promocji wartościowego contentu. Nasz zespół ponownie poszerza się o młode, twórcze osoby, które chcą łączyć rozwijanie swoich pasji z rozwojem umiejętności biznesowych – mówi Krzysztof Małecki, CEO w FFW Communication
Agencja FFW Communications prowadzi rozbudowane kampanie 360°w segmentach B2B, mass market i w komunikacji wewnętrznej. Wykorzystuje przy tym narzędzia i rozwiązania z wielu obszarów marketingu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing