Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Oryginalność jest nieskończona. W nowym spocie adidas Originals promuje równość

Oryginalność jest nieskończona. W nowym spocie adidas Originals promuje równość
Video sportowego giganta udowadnia, że „oryginalność jest nieskończona”. Adidas Originals w nowym spocie promuje równość wobec odmienności.
O autorze
1 min czytania 2017-01-19

Wczoraj Adidas Originals zaprezentowało nam nowe, reklamowe video. Najnowszy spot trwa zaledwie półtorej minuty, jednak pomysłowość i jakość wykonania zapierają dech w piersiach bardziej niż niejeden film.

Adidas zaangażował do spotu gwiazdy ze świata sportu i streetwearu. W reklamie możemy zobaczyć Snoop Dogga, Petre Collins, Brandona Ingrama i Kareema Abdul-Jabbar, a także znanych skaterów.

Spot jest pochwałą dla tolerancji wobec odmienności, a jej bohaterowie, jak hymn, śpiewają „My way” Franka Sinatry. Reklama ujawnia również współczesną interpretację obrazu Botticellego „Narodziny Wenus”. 

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Adidas coraz częściej zaskakuje. Kilka dni temu mogliśmy zobaczyć adidas Football we współpracy z Michałem Pazdanem – o czym możecie przeczytać → tutaj.

PS 2 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

A poniżej możecie zobaczyć nieoficjalną reklamę adidasa stworzoną przez niemieckiego studenta Eugena Merhera. Choć adidas nie uznał reklamy, ta w bardzo krótkim czasie stała się viralem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się