Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rzemiosło w zgodzie z tradycją

Co ma ze sobą wspólnego współczesny stolarz i Jack Daniel – twórca legendarnej whiskey? Projekt Ludzie Jack’a, czyli seria krótkometrażowych opowieści o pasji i autentyczności, odpowiada na to pytanie. Rok 2017 otwiera film o stolarzu, Robercie Izdebskim, który od najmłodszych lat zgłębia rzemiosło.
O autorze
1 min czytania 2017-01-20

Po raz kolejny team Jack’a Daniel’sa dotarł do niezwykłego człowieka żyjącego w zgodzie z zasadami podobnymi do tych, którymi kierował się sam Jack Daniel 150 lat temu.

Bohater najnowszego video kampanii „Ludzie Jack’a” od najmłodszych lat obserwował na czym polega praca w drewnie, ojciec Roberta zaszczepił w nim miłość do rzemiosła, jakim jest stolarstwo. Sam Robert nie zawsze chciał iść tą ścieżką, jednak po latach powrócił do rodzinnego fachu. W szkole średniej, na jego drodze stanął odpowiedni człowiek – nauczyciel, który na nowo pozwolił mu pokochać pracę z drewnem. Zdolności manualne oraz naturalne środowisko stolarskiego warsztatu sprawiły, że kolejny człowiek Jack’a jest autentyczny i świadomy swojego fachu. Jego praca, przesiąknięta pasją, nie pozostaje bez wpływu na jego życie. Podobnie jak patron projektu, Jack Daniel, siłę charakteru buduje i umacnia swoim rzemiosłem.

„Nie tylko ja kształtuję drewno, ale też praca z nim kształtuje mnie” – komentuje bohater projektu Ludzie Jack’a. Podkreśla również, że największą satysfakcję daje mu tworzenie czegoś wyjątkowego, co żyje jednocześnie przeszłością i przyszłością. Bohaterowi najnowszego filmu jest blisko do Jack’a, którego whiskey od 150-ciu lat pozostaje niezmiennie w zgodzie z tradycją.

Ludzie Jack’a to projekt, w którym coś dla siebie znajdą osoby poszukujące własnej drogi w życiu oraz ci, którzy stale wymagają jak najwyższej jakości. To świat, w którym pokazany jest prawdziwy warsztat pracy rzemieślników oraz ich droga do realizacji własnych pasji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co miesiąc, na stronie www.oldno7.pl oraz na Facebooku, publikowany jest nowy film przedstawiający historię twórcy, jego pracę i styl. Sztuka tatuażu, stolarstwo, szewstwo czy renowacja motocykli – to dziedziny, które do tej pory były prezentowane na platformie. Wejdź w świat pełen inspiracji, śledź i dowiedz się, kto będzie następny.

Za koncepcję kreatywną, stworzenie strony www oraz komunikację w digitalu odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar, produkcją spotów zajęło się studio Papaya Films, a komunikacją PR – agencja On Board Public Relations.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się