…najwyższym stopniu podium i zwiększy przewagę w klasyfikacji generalnej? O tym telewidzowie przekonają się w najbliższy weekend na antenie TVP1. Sponsorem transmisji Pucharu Świata został ATLAS – najsilniejsza marka budowlana na polskim rynku.
Zimowy sport narodowy
Puchar Świata w Skokach Narciarskich to najbardziej prestiżowa zimowa impreza, która od wielu lat przyciąga tysiące kibiców przed telewizory i pod skocznie. Sukcesy polskich skoczków tylko podtrzymują ten trend. W najbliższy weekend skoczkowie rywalizować będą na Wielkiej Krokwi w Zakopanem. Na sobotę zaplanowano konkurs drużynowy, a w niedzielę skoczkowie powalczą w zawodach indywidualnych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Skoki narciarskie niewątpliwie są polskim sportem narodowym. Na stałe, za sprawą Kamila Stocha, wpisały się także w wizerunek marki ATLAS. Są źródłem wielkich emocji i dostarczają niesamowitych wrażeń. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Kamila Stocha i jako sponsor transmisji, razem z telewidzami, kibicować naszym skoczkom – mówi Jacek Bik, kierownik komunikacji w Atlas.
Transmisja na żywo z Pucharu Świata w Zakopanem na antenie TVP1 w najbliższą sobotę, 21.01 od godz. 17.10 i w niedzielę, 22.01 od godz.16.00. Na relację z tego wydarzenia zaprasza Atlas – lider rynku chemii budowlanej w Polsce i generalny sponsor Kamila Stocha.
Słuchaj podcastu NowyMarketing