Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

ATLAS sponsorem transmisji Pucharu Świata w Zakopanem

W najbliższy weekend Zakopane – stolica polskiego narciarstwa - znów zrobi się biało-czerwona. Powód? Jest prosty, do miasta zjadą tłumy kibiców, którzy w sobotę i niedzielę będą oglądać zmagania polskich skoczków na Wielkiej Krokwi. Czy Kamil Stoch po raz kolejny w tym sezonie stanie na...
O autorze
1 min czytania 2017-01-20

…najwyższym stopniu podium i zwiększy przewagę w klasyfikacji generalnej? O tym telewidzowie przekonają się w najbliższy weekend na antenie TVP1. Sponsorem transmisji Pucharu Świata został ATLAS – najsilniejsza marka budowlana na polskim rynku.

Zimowy sport narodowy

Puchar Świata w Skokach Narciarskich to najbardziej prestiżowa zimowa impreza, która od wielu lat przyciąga tysiące kibiców przed telewizory i pod skocznie. Sukcesy polskich skoczków tylko podtrzymują ten trend. W najbliższy weekend skoczkowie rywalizować będą na Wielkiej Krokwi w Zakopanem. Na sobotę zaplanowano konkurs drużynowy, a w niedzielę skoczkowie powalczą w zawodach indywidualnych.

Skoki narciarskie niewątpliwie są polskim sportem narodowym. Na stałe, za sprawą Kamila Stocha, wpisały się także w wizerunek marki ATLAS. Są źródłem wielkich emocji i dostarczają niesamowitych wrażeń. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Kamila Stocha i jako sponsor transmisji, razem z telewidzami, kibicować naszym skoczkom – mówi Jacek Bik, kierownik komunikacji w Atlas.

Transmisja na żywo z Pucharu Świata w Zakopanem na antenie TVP1 w najbliższą sobotę, 21.01 od godz. 17.10 i w niedzielę, 22.01 od godz.16.00. Na relację z tego wydarzenia zaprasza Atlas – lider rynku chemii budowlanej w Polsce i generalny sponsor Kamila Stocha.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing