Tymoszyńska łączy wykształcenie socjologiczne i psychologiczne. Do jej obecnych obowiązków należy przygotowywanie analiz desk research, analizowanie raportów
i badań, wyszukiwanie insightów konsumenckich i kulturowych, prowadzenie wywiadów IDI oraz współpraca przy planowaniu strategii komunikacji dla marek obsługiwanych przez agencję. Do tej pory pracowała przy projektach dla takich klientów jak Aviva, Hortex i Electrolux. Melting Pot jest jej pierwszym pracodawcą w branży marketingowej, wcześniej zdobywała doświadczenie po stronie Klienta.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Praca w agencji strategicznej wymaga nie tylko ogromnej wiedzy na temat rynku, konsumenta, rozumienia procesów gospodarczych i społecznych, ale przede wszystkim wyrazistej osobowości i kompetencji miękkich, umiejętności współpracy z różnymi ludźmi, słuchania i rozumienia różnych potrzeb. Znajdowania konsensusu tam, gdzie wydaje się to niemożliwe. Taka osobą jest Gosia. Takich osób szukamy do zespołu agencji” – tłumaczy Radosław Kaczmarek, partner w Melting Pot.
Jednocześnie w zespole Melting Pot na stanowisko Strategy Plannera awansowała Anita Łatyńska.
Kolejne planowane zwiększenie zespołu a także nowe inicjatywy, nad którymi pracuje zarząd Melting Pot skłoniły agencję do zmiany siedziby na taką, która gwarantuje jeszcze większy komfort pracy i a także przestrzeń do rozwoju. Od nowego roku agencja ma swoje nowe biuro przy ulicy Bukowińskiej 24a do którego serdecznie zapraszamy. 🙂
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing