Podobnie jak w poprzednich edycjach „Kobieta w Biznesie” organizatorka (Aneta Wątor) zadbał o to, by uczestniczki miały okazję spotkać się ze specjalistami, którzy motywują do działania oraz pokazują sprawdzone rozwiązania, jakie można wykorzystać w realnym biznesie.
Styczniowa edycja rozpoczęła się od prezentacji postaci Klubowiczek, które przez ostatnie pół roku podejmowały wyzwania związanie z samodoskonaleniem oraz rozwojem cech niezbędnych nowoczesnej bizneswoman. Był to też czas na zadanie pytań i podsumowanie ich aktywności w ramach projektu. W ramach pierwszego wystąpienia specjaliści z agencji ContentHouse (Katarzyna Bienussa i Michał Grzebyk) zaprezentowali kluczowe trendy, które będą wpływać na digital marketing w roku 2017. Nie obyło się bez praktycznych przykładów i pogłębionych studiów przypadku, obrazujących poszczególne zagadnienia.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Gość specjalny, czyli Klaudia Pingot, pokazała, jak nastawienie i psychiczna kondycja wpływają na sposób prowadzenia biznesu oraz pozycję, jaką zajmuje się w trudnych negocjacjach handlowych. Szczególnie cenną dla uczestniczek częścią warsztatu było przekazanie wniosków płynących z długoletniej pracy w służbach mundurowych. Na zakończenie spotkania Klubowiczki otrzymały certyfikaty potwierdzające ich udział w sześciomiesięcznej sesji szkoleniowej.