SHOWROOM.PL i Fashion PR Talks ruszają z Fashion Talks SHOWROOM.PL

Program Fashion Talks SHOWROOM.PL zapewni 30 wybranym polskim markom darmowy dostęp do warsztatów, wykładów i materiałów edukacyjnych przygotowanych przez ekspertów obu firm.
O autorze
1 min czytania 2017-01-25

SHOWROOM.PL, największy w Europie Środkowej e-commerce z niezależną modą nawiązuje długofalową współpracę ze szkołą biznesu mody Fashion PR Talks. Razem będą wspierać obiecujące polskie marki w rozwoju i skalowaniu biznesu. 

Fashion Talks SHOWROOM.PL to półroczny program mentorski skierowany do właścicieli małych i średnich firm branży mody, którzy pod okiem specjalistów chcą budować pozycję lidera branży, a następnie przygotowywać się do wejścia na kolejne rynki. 

„Fashion PR Talks od początku swojej działalności z zaangażowaniem dzieli się swoją praktyczną wiedzą i szuka realnych możliwości rozwoju dla marek branży mody. Jestem zachwycona, że dzięki naszej współpracy z SHOWROOMem marki dodatkowo będą mogły skorzystać z wiedzy i doświadczenia największego tego typu e-commerce’u w Polsce.” – komentuje Olka Kaźmierczak, założycielka Fashion PR Talks i pomysłodawczyni akcji Fashion Talks SHOWROOM.PL. „Misją Fashion PR Talks jest profesjonalizacja polskiej branży mody, a co za tym idzie umocnienie lokalnego wzornictwa na globalnej mapie mody. Im silniejsze są nasze marki zagranicą, tym bardziej konkurencyjny może być rodzimy rynek.” – dodaje. 

Nabór do programu edukacyjnego Fashion Talks SHOWROOM.PL rusza 19 stycznia 2017 r., zgłoszenia będą przyjmowane do 26 stycznia 2017 r. 30 stycznia poznamy listę 30 marek, które zakwalifikowały się do programu. W ramach akcji edukacyjnej, wybrani właściciele marek otrzymają darmowy dostęp do warsztatów i wykładów prowadzonych przez ekspertów SHOWROOM.PL i Fashion PR Talks, branżowych e-booków wydawanych co miesiąc przez Fashion PR Talks, oraz możliwość konsultowania swoich pomysłów z ekspertami obu firm.   

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

,,Polski rynek mody nadal się rozwija i jest bardzo chłonny. To dobra wiadomość dla wszystkich tych, którzy marzą o własnej marce. Jednak na dłuższą metę branża faworyzuje tych, którzy potrafią myśleć i działać szeroko – marki nastawione na sukces. A dokładnie te konsekwentnie do niego dążące – obserwujące rynek, gotowe do szybkiej reakcji i skłonne do inwestycji. Brandy, które poważnie myślą o skalowaniu swojego biznesu i są otwarte na rynki zewnętrzne. Właśnie takie marki chcielibyśmy zaprosić do naszej wspólnej akcji.”  – mówi Julia Turewicz, Country Manager SHOWROOM.PL.

Akcją edukacyjną „Fashion Talks SHOWROOM.PL” obie firmy celebrują swoje urodziny – SHOWROOM.PL piąty rok istnienia firmy na rynku, zaś Fashion PR Talks pierwszy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jeśli jesteś właścicielem obiecującej marki modowej, kliknij w link i zgłoś swoje uczestnictwo do programu „Fashion Talks SHOWROOM.PL”: 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się