Serwisy Grupy Motor-Presse Polska na wyłączność w Ströer Digital Media

Ströer Digital Media poszerza swoją ofertę o 6 witryn należących do Grupy Motor-Presse Polska. Do portfolio dołączają m.in. menshealth.pl, mojeauto.pl i womenshealth.pl.
O autorze
1 min czytania 2017-01-26

Umowa obejmuje sprzedaż reklam na 6 witrynach należących do Wydawnictwa, docierających łącznie do ponad pół miliona użytkowników według wyników grudniowego badania Gemius/PBI. – Dzięki współpracy z Motor-Presse wzbogacamy naszą ofertę w kilku kategoriach tematycznych. Tytuły Wydawnictwa dostarczają wartościowych informacji dla osób aktywnych, zainteresowanych tematyką biegową (runners-word.pl) oraz fit –  zarówno kobiet (womenshealth.pl ) i mężczyzn (menshealth.pl) – jak i miłośników motoryzacji (mojeauto.pl, motocykl-online.pl czy auto-motor-i-sport.pl). Wszystkie serwisy oferują wysokojakościowy kontent, tworzony przez specjalnie dedykowane wydaniom internetowym redakcje. Na takie właśnie strony stawiamy tworząc nasze portfolio – zauważa Aneta Dąbska, Affiliate Manager, Ströer Digital Media.

Oprócz standardowych reklam display umowa zakłada również organizowanie akcji niestandardowych oraz działań kontentowych. – Dostrzegamy ogromny potencjał w synergii działań na różnych stronach Motor-Presse i pracujemy już nad pierwszymi rozwiązaniami, które pozwolą nam go wykorzystać. Współpraca z Motor-Presse pozwoli nam poszerzyć wachlarz działań niestandardowych, tak by oferować jeszcze ciekawsze produkty reklamowe naszym klientom – dodaje Aneta Dąbska.

To już drugie powiększenie oferty reklamowej Ströera w ostatnim czasie. Na początku roku do portfolio firmy przyłączono witryny, należące wcześniej do sieci Ad-Vice – drugiej sieci reklamowej wchodzącej w skład Grupy Ströer. – Przyłączenie do naszej sieci witryn Motor-Presse Polska oraz integracja z siecią Ad-Vice pozwoliły nam stworzyć wyjątkowo mocną ofertę, gwarantującą szerokie dotarcie w niemal każdej kategorii tematycznej. Uważamy, że realizowanie kampanii u nas powinno być istotnym elementem strategii, zakładających dotarcie do użytkowników online – przekonuje Ilona Drzewosowska, Buying and Delivery Director, Ströer Digital Media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj