Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

EWE ponownie klientem San Markos

Firma multienergetyczna EWE ponownie wybrała San Markos do kompleksowej obsługi.
O autorze
1 min czytania 2017-01-26

San Markos powtórnie zajmie się prowadzeniem działań komunikacyjnych dla EWE.

Poprzednia kampania, z 2015 roku, również była realizowana przez San Markos. 

„Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku energetycznym dobrze przygotowana komunikacja marketingowa odgrywa ogromną rolę. Przygotowane przez agencję San Markos propozycje idealnie wpisują się w nasze potrzeby i oczekiwania. Dotychczasowa współpraca daje nam dodatkową pewność, że nasze cele zostaną osiągnięte” – powiedziała Sylwia Stochel, dyrektor Działu Marketingu EWE. 

„Jesteśmy dumni z tej wygranej. Fakt, że firma EWE ponownie zaprosiła nas do przetargu i po raz drugi powierzyła nam swoją obsługę, świadczy o ich zadowoleniu z dotychczasowej współpracy z nami” – mówi Magdalena Czaja, założycielka i CEO agencji San Markos. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do zadań agencji należy obsługa strategiczno-kreatywna marki na 2017 rok oraz opracowanie materiałów ATL i BTL.

Działania komunikacyjne mają na celu zwiększenie świadomości marki oraz przedstawienie kompleksowości usług firmy EWE, która oferuje zarówno prąd, jak i gaz. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a współpraca ma charakter projektowy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

EWE to firma multienergetyczna z 18-letnim doświadczeniem. Działa na terenie całej Polski, w 49 gminach, i posiada własne sieci gazowe. EWE wypracowała solidną pozycję rynkową i należy aktualnie do czołówki specjalistów w dziedzinie sprzedaży i optymalizacji wykorzystania nowoczesnych źródeł energii – głównie gazu ziemnego i energii elektrycznej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się