San Markos powtórnie zajmie się prowadzeniem działań komunikacyjnych dla EWE.
Poprzednia kampania, z 2015 roku, również była realizowana przez San Markos.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Na coraz bardziej konkurencyjnym rynku energetycznym dobrze przygotowana komunikacja marketingowa odgrywa ogromną rolę. Przygotowane przez agencję San Markos propozycje idealnie wpisują się w nasze potrzeby i oczekiwania. Dotychczasowa współpraca daje nam dodatkową pewność, że nasze cele zostaną osiągnięte” – powiedziała Sylwia Stochel, dyrektor Działu Marketingu EWE.
„Jesteśmy dumni z tej wygranej. Fakt, że firma EWE ponownie zaprosiła nas do przetargu i po raz drugi powierzyła nam swoją obsługę, świadczy o ich zadowoleniu z dotychczasowej współpracy z nami” – mówi Magdalena Czaja, założycielka i CEO agencji San Markos.
Do zadań agencji należy obsługa strategiczno-kreatywna marki na 2017 rok oraz opracowanie materiałów ATL i BTL.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Działania komunikacyjne mają na celu zwiększenie świadomości marki oraz przedstawienie kompleksowości usług firmy EWE, która oferuje zarówno prąd, jak i gaz. Umowa została podpisana na czas nieokreślony, a współpraca ma charakter projektowy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
EWE to firma multienergetyczna z 18-letnim doświadczeniem. Działa na terenie całej Polski, w 49 gminach, i posiada własne sieci gazowe. EWE wypracowała solidną pozycję rynkową i należy aktualnie do czołówki specjalistów w dziedzinie sprzedaży i optymalizacji wykorzystania nowoczesnych źródeł energii – głównie gazu ziemnego i energii elektrycznej.