Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość - czy to kampania, która ma szansę w końcu trafić do młodych?

Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość - czy to kampania, która ma szansę w końcu trafić do młodych?

Wystartowała ogólnopolska kampania stworzona na zlecenie Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Ma ona na celu poinformowanie młodzieży o skutkach stosowania używek.

W ramach kampanii „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” stworzonych zostało dziesięć spotów, w których ukazano negatywne skutki zażywania różnych substancji. Akcja ma na celu przestrzeganie młodych osób przed sięganiem po środki psychoaktywne.

W ramach kampanii powstała także strona www, na której można m.in. wypełnić specjalny quiz – „Jakim typem melanżowicza jesteś?”, uzyskać informację na temat różnych substancji i ich szkodliwości, a także dowiedzieć się, gdzie można zgłosić się po pomoc w przypadku problemów z uzależnieniem.

Kampania została zrealizowana przy współpracy z Fabryką Komunikacji Społecznej i Propeller Film.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij