Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość - czy to kampania, która ma szansę w końcu trafić do młodych?

Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość - czy to kampania, która ma szansę w końcu trafić do młodych?

Wystartowała ogólnopolska kampania stworzona na zlecenie Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Ma ona na celu poinformowanie młodzieży o skutkach stosowania używek.

W ramach kampanii „Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” stworzonych zostało dziesięć spotów, w których ukazano negatywne skutki zażywania różnych substancji. Akcja ma na celu przestrzeganie młodych osób przed sięganiem po środki psychoaktywne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii powstała także strona www, na której można m.in. wypełnić specjalny quiz – „Jakim typem melanżowicza jesteś?”, uzyskać informację na temat różnych substancji i ich szkodliwości, a także dowiedzieć się, gdzie można zgłosić się po pomoc w przypadku problemów z uzależnieniem.

Kampania została zrealizowana przy współpracy z Fabryką Komunikacji Społecznej i Propeller Film.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij