Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Multikino na Walentynki: Wyraź co czujesz z kremem Nutella!

Sieć kin Multikino wraz z Nutellą przygotowały akcję, dzięki której widzowie będą mogli złożyć walentynkowe życzenia na wielkim kinowym ekranie.
O autorze
0 min czytania 2017-01-31

Aby wziąć udział w akcji należy zakupić online bilet na wybrany seans filmu. Następnie za pomocą kreatora na stronie www.multikino.pl można przygotować spersonalizowane życzenia oraz zamieścić zdjęcie ukochanej osoby. Wybrane życzenia, zostaną wyemitowane w kinach w bloku reklamowym przed seansem filmu „Ciemniejsza strona Greya”. 

Akcja sieci Multikino i  Nutella trwa od 16 stycznia do 14 lutego br. i składa się z dwóch etapów. Pierwszy etap trwa od 16 stycznia do 5 lutego br. i polega na przesyłaniu życzeń, a drugi etap będzie trwał do 10 do 14 lutego br. i będzie to emisja życzeń przed pokazami filmu.

Szczegółowe informacje oraz regulamin akcji są dostępne na stronie.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing