W ramach współpracy z firmą Złote Wyprzedaże S.A. agencja Kolko opracuje długoterminowy plan komunikacji marki oraz zajmie się jego realizacją. Działania obejmą przede wszystkim media relations, dedykowane kampanie PR z ambasadorkami marki, eventy oraz współpracę z blogosferą.
Umowa podpisana została na 3 miesiące okresu próbnego z możliwością jej przedłużenia. Agencja wybrana została w drodze rekomendacji. Za projekt z ramienia agencji odpowiedzialna będzie Joanna Kółkowska oraz Anna Mikołajczak.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
—
E-commerce od A do Z: złotewyprzedaże.pl >>>
Słuchaj podcastu NowyMarketing