Cykl koncertów wykorzystujących technologię video 360 oraz wirtualnej rzeczywistości stanowi kulminacyjny punkt kampanii promującej wody toaletowe marki Playboy Fragrances. To nagroda dla wszystkich uczestników akcji „Playboy loves to play”, którzy kupią produkt marki i spełnią odpowiednie warunki.
Do współpracy i produkcji materiału wykorzystującego technologię video 360 zaproszono zespół Red Lips. Na pierwszą część akcji składa się aktywacja na Facebooku marki, drugą część stanowi cykl 6 eventów „Red Lips VR Show” realizowanych w 6 popularnych klubach studenckich w Polsce. Pierwsze show odbędzie się 10.02 w łódzkim klubie „Czekolada”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach wydarzenia, uczestnicy którzy spełnią odpowiednie warunki, otrzymają jedyną w swoim rodzaju możliwość zobaczenia pierwszego w Polsce wirtualnego show w specjalnie przygotowanej strefie Playboy Fragrances.