Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

John Pitcher z nową kampanią dla COTY Polska

Po udanej kampanii „Randka z gwiazdami”, John Pitcher kontynuuje współpracę z COTY Polska. Agencja odpowiada za strategię, kreację i realizację innowacyjnego projektu w technologii Virtual Reality.
O autorze
0 min czytania 2017-01-31

Cykl koncertów wykorzystujących technologię video 360 oraz wirtualnej rzeczywistości stanowi kulminacyjny punkt kampanii promującej wody toaletowe marki Playboy Fragrances. To nagroda dla wszystkich uczestników akcji „Playboy loves to play”, którzy kupią produkt marki i spełnią odpowiednie warunki.

Do współpracy i produkcji materiału wykorzystującego technologię video 360 zaproszono zespół Red Lips. Na pierwszą część akcji składa się aktywacja na Facebooku marki, drugą część stanowi cykl 6 eventów „Red Lips VR Show” realizowanych w 6 popularnych klubach studenckich w Polsce. Pierwsze show odbędzie się 10.02 w łódzkim klubie „Czekolada”.

W ramach wydarzenia, uczestnicy którzy spełnią odpowiednie warunki, otrzymają jedyną w swoim rodzaju możliwość zobaczenia pierwszego w Polsce wirtualnego show w specjalnie przygotowanej strefie Playboy Fragrances.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj