Krzysztof Nowicki specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu data driven marketingu, SaaS oraz w realizacji kampanii efektywnościowych i planowania mediów. Swoje doświadczenie zdobywał u liderów digital marketingu IgnitionOne, K2Internet, SARE, Kwanko. Jest absolwentem Studium Marketingu Internetowego SGH oraz Socjologii na SGGW. Pracuje jako wykładowca AGH, wielokrotnie prelegent na branżowych konferencjach. Prywatnie uzależniony od sportu i podróży.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024