… Client Service i Traffic.
Pracę w branży mediowej rozpoczął w 2005 roku. Z Value Media związany od początków jej istnienia, gdzie początkowo zajmował stanowisko Account Manager, później jako Media Team Leader zarządzał zespołem obsługującym PKO Bank Polski, z którym to w 2014 zdobył Grand Prix Effie. Przez ostatnie 2 lata, już jako Group Account Director, odpowiedzialny był za koordynowanie prac wszystkich zespołów pracujących w Value Media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jakub specjalizuje się w szeroko pojętym digitalu, m.in działaniach performance, planowaniu i zakupie mediów, prowadzeniu niestandardowych kampanii online.