ASAP&ASAP obronił obsługę marki Green-Up na Facebooku

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Social media

partnerem merytorycznym działu jest LyreBird

ASAP&ASAP obronił obsługę marki Green-Up na Facebooku

Po udanej współpracy w zakresie obsługi marki Green-Up w social mediach w 2016 roku, agencja ASAP&ASAP Communication dalej będzie pracować dla marki energetyków należącej do Herbapol Lublin S.A. Klient przedłużył umowę na prowadzenie fanpage’a marki na Facebooku na rok 2017...

...w gestii agencji pozostawiając również zakup mediów na Facebooku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

ASAP&ASAP Communication realizuje projekty strategiczne, kreatywne i produkcyjne oraz kampanie w digitalu i social mediach. Agencja pracuje dla takich marek jak Biedronka, NO-SPA, Volvo Trucks, Frontline (Merial), Dacia, Pixers czy Teatr Muzyczny ROMA.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij