Nowe reklamy Oreo, mają uświadomić ludziom, jak wspaniałe może być wymyślanie rytuałów, dzięki którym jedzenie ciasteczek może być niesamowite. Z przeprowadzonych na potrzeby kampanii badań wynikło, że rytuały zachęcają ludzi do próbowania nowych rzeczy.
Trzy nowe spoty z udziałem Shaquille O’Neala, Christiny Aguilera i brazylijskiej gwiazdy piłki nożnej Neymara pokazują, jak spektakularnie można skonsumować Oreo.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
A jakie Wy rozwijacie skille z Oreo?
Zeszłoroczna kampania ciastek Oreo „Pełne Cudów” motywem przewodnim komunikacji były animowane spoty telewizyjne i online utrzymane w bajkowej konwencji. Spoty pokazywały, co może się stać, jeżeli poczęstujemy ciastkiem Oreo np. Wampira.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS 2
Nie tylko Oreo miało pomysł na zareklamowanie swoich ciasteczek. Ciastka Hit w reklamach „robią imprezę”.