Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Jak spektakularnie zjeść ciastko? Oreo zaprosiło do prezentacji gwiazdy!

Jak spektakularnie zjeść ciastko? Oreo zaprosiło do prezentacji gwiazdy!
Jaka jest najlepszą część jedzenia Oreo? Niektórzy powiedzą „po prostu je zjeść”. Dla innych jedzenie tych pysznych ciasteczek to już rytuał. Najpierw przekręć, poliż, zamocz i wreszcie zjedz. Zobaczcie nową kampanię „Oreo Dunk Challenge".
O autorze
0 min czytania 2017-02-09

Nowe reklamy Oreo, mają uświadomić ludziom, jak wspaniałe może być wymyślanie rytuałów, dzięki którym jedzenie ciasteczek może być niesamowite. Z przeprowadzonych na potrzeby kampanii badań wynikło, że rytuały zachęcają ludzi do próbowania nowych rzeczy.  

Trzy nowe spoty z udziałem Shaquille O’Neala, Christiny Aguilera i brazylijskiej gwiazdy piłki nożnej Neymara pokazują, jak spektakularnie można skonsumować Oreo.


A jakie Wy rozwijacie skille z Oreo?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Zeszłoroczna kampania ciastek Oreo „Pełne Cudów” motywem przewodnim komunikacji były animowane spoty telewizyjne i online utrzymane w bajkowej konwencji. Spoty pokazywały, co może się stać, jeżeli poczęstujemy ciastkiem Oreo np. Wampira. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nie tylko Oreo miało pomysł na zareklamowanie swoich ciasteczek. Ciastka Hit w reklamach „robią imprezę”.