Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

NowyMarketing prognozuje rok 2017: Trollbeads

NowyMarketing prognozuje rok 2017: Trollbeads
O podsumowanie roku 2016 i prognozy na 2017 poprosiliśmy kilka dużych marek. Na nasze pytania odpowiedział również Carsten Sorensen, wyłączny dystrybutor marki Trollbeads na Polskę.
O autorze
2 min czytania 2017-02-14

Najważniejsze wydarzenie dla Państwa marki w 2016 roku?

Wejście marki na polski rynek i związana z tym specjalna impreza inaugurująca w Warszawie i Krakowie dla fanów marki Trollbeads z całej Polski. Podczas uroczystości zaprezentowane zostały najnowsze kolekcje Trollbeads, a także – jako ciekawostkę – proces powstawiania biżuterii naszej marki.

Najważniejszy sukces dla Państwa marki w 2016 roku?

Na początku grudnia pierwszy polski sprzedawca detaliczny zaczął oferować biżuterię Trollbeads polskim konsumentom. Udało nam się wejść z wysokiej jakości biżuterią na mocno konkurencyjny polski rynek.

Najtrudniejsze wyzwanie dla Państwa marki w 2016 roku?

Wprowadzić z sukcesem i wypromować high-endową markę biżuterii na bardzo dojrzałym i nasyconym polskim rynku jubilerskim, który jest zdominowany przez duże polskie i międzynarodowe marki. To wyzwanie, które przed nami również w nadchodzącym roku.

Najciekawsze trendy dla Państwa marki w 2016 roku?

Polacy pokochali skandynawski styl i design przede wszystkim w projektowaniu wnętrz i aranżacji przestrzeni. Z naszych danych wynika, że moda na skandynawski lifestyle przenosi się też na dobór biżuterii. Dlatego chcemy wykorzystać ten trend i zaoferować polskiemu konsumentowi możliwość przeniesienia „skandynawskiego stylu życia” nie tylko do domu, ale również w sferę osobistego wizerunku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak oceniają Państwo obecną kondycję branży marketingowej w Polsce?

Mimo że dopiero wkroczyliśmy na rynek, to widzimy, że narzędzia marketingowe na polskim rynku jubilerskim są podobne jak w krajach europejskich. Z pewnością trzeba śledzić i być na bieżąco z trendami marketingowymi, takimi jak np. storytelling czy personalizowana komunikacja i umieć je skutecznie wykorzystać w promocji swojej marki.

Jakie macie Państwo najważniejsze plany na 2017 rok?

To będzie rok wyzwań. Planujemy otworzenie minimum dwóch concept store’ów marki Trollbeads i dalszy rozwój sieci sprzedaży w całej Polsce. Do końca 2017 r. chcielibyśmy stworzyć 40 punktów sprzedaży, samodzielnych lub w ramach większych sieci.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Jakie wyzwania czekają Państwa w 2017 roku?

Przewidujemy spadek w sektorze detalicznej sprzedaży biżuterii jako całości, widzimy tutaj dużą szansę dla naszych produktów ponieważ jesteśmy nową marką na rynku polskim . Od nowego roku ruszamy mocno z marketingiem i działaniami PR, budujemy brand awareness i chcemy stworzyć w miarę dużą sieć sklepów własnych, jak i za pośrednictwem franczyzobiorców, co będzie dla nas największym wyzwaniem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Jakich trendów możemy spodziewać się w 2017 roku?

Koniec z noszeniem biżuterii tylko na specjalne okazje. Zaczynamy nosić na co dzień ozdoby, które dotychczas były zarezerwowane tylko na wyjątkowe momenty – teraz nie będzie to mieć już mieć znaczenia czy idziemy na bal czy na lampkę wina do restauracji. Na styczeń 2017 r. planujemy inaugurację nowej, rewolucyjnej kolekcji Tiara na głowę, którą chcemy pozycjonować jako biżuterię zakładaną na codzienne okazje, niezależnie od rangi wydarzenia.

Czy planują Państwo istotne zmiany w strukturze budżetu na 2017 r.? Czy któreś kanały znacząco stracą lub zyskają na znaczeniu?

Nie planujemy większych zmian w naszym budżecie. Chcemy być bardziej aktywni w social media niż byliśmy w 2016 r. i w ten kanał skierować też większą część budżetu.