Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Adults meal – Burger King robi to dobrze!

Adults meal – Burger King robi to dobrze!
Sieciówki co roku szaleją, by w Walentynki przyciągnąć klienta. Tym razem Izraelski Burger King wyszedł z pomysłem, którego jeszcze nie było! Przygotował „Adult meal” – posiłek tylko dla dorosłych, ale w pudełku znajdziemy zabawki!
O autorze
1 min czytania 2017-02-14

„Adult meal” składa się z :

  • dwóch Whopperów,
  • dwóch opakowań frytek,
  • dwóch piw
  • i zabawki, tym razem, nie dla dzieci!

Skoro dzieci mogą cieszyć się swoim spersonalizowanym posiłkiem, dlaczego dorośli też nie mogą sobie na taki pozwolić? Burger King gwarantuje im to w Walentynki!

Projekt stworzony specjalnie na dzień zakochanych zrealizowano we współpracy z agencją Leo Burnett Izrael.

Co więcej! To nie jedyna taka akcja Burger Kinga! Sieć restauracji przygotowała w Brazylii limitowaną edycję „Burger Senior”, w skład którego wchodzą dwa Whoppery w cenie jednego, by towarzysz osoby starszej również mógł zjeść posiłek, ponieważ wspólne jedzenie zbliża ludzi!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Projekt został gotowane przez agencję Dawida, w ramach współpracy z organizacją pozarządową o nazwie Projeto Velho Amigo (projekt Old Friend), której celem jest promowanie większej integracji dla osób starszych w społeczeństwie. Część zysków ze sprzedaży Króla Seniora trafi do organizacji pozarządowych Projeto Velho Amigo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing