„Adult meal” składa się z :
- dwóch Whopperów,
- dwóch opakowań frytek,
- dwóch piw
- i zabawki, tym razem, nie dla dzieci!
Skoro dzieci mogą cieszyć się swoim spersonalizowanym posiłkiem, dlaczego dorośli też nie mogą sobie na taki pozwolić? Burger King gwarantuje im to w Walentynki!
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Projekt stworzony specjalnie na dzień zakochanych zrealizowano we współpracy z agencją Leo Burnett Izrael.
Co więcej! To nie jedyna taka akcja Burger Kinga! Sieć restauracji przygotowała w Brazylii limitowaną edycję „Burger Senior”, w skład którego wchodzą dwa Whoppery w cenie jednego, by towarzysz osoby starszej również mógł zjeść posiłek, ponieważ wspólne jedzenie zbliża ludzi!
Projekt został gotowane przez agencję Dawida, w ramach współpracy z organizacją pozarządową o nazwie Projeto Velho Amigo (projekt Old Friend), której celem jest promowanie większej integracji dla osób starszych w społeczeństwie. Część zysków ze sprzedaży Króla Seniora trafi do organizacji pozarządowych Projeto Velho Amigo.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing