Radzimir Dębski w projekcie muzycznym 30/90 pod mecenatem marki Wyborowa

Już po raz drugi Wyborowa zaprasza do współpracy utalentowanego kompozytora i producenta muzycznego Radzimira Dębskiego. Po sukcesie ubiegłorocznej akcji Artysta przy wsparciu Mecenasa zrealizuje kolejny muzyczny projekt.
O autorze
2 min czytania 2017-02-15

W tym roku JIMEK i marka obchodzą okrągłe urodziny dlatego poprzeczka została podniesiona jeszcze wyżej: W ramach Projektu 30/90 JIMEK stworzy utwór, w którym wykonawcami będą odbiorcy. Wszyscy zainteresowani stworzeniem kawałka razem z JIMKIEM, mogą wysyłać, nagrane przez siebie dźwięki, niezależnie od tego czy są muzykami czy nie.  Wybrane nagrania znajdą się także w teledysku.

Wyborowa wyznacza standardy muzycznego świętowania  w projekcie 30/90

Ubiegłoroczny projekt #SłuchajMiasta, w ramach którego powstał utwór oraz klip „3Cities” udowodnił, że Radzimir Dębski i marka Wyborowa to doskonały duet. Opublikowany wyłącznie na facebookowym profilu artysty teledysk został odtworzony ponad milion razy. Dlatego w tym roku JIMEK i Wyborowa połączyły siły tworząc Projekt 30/90. „Najwyższe standardy i jakość  to synonimy marki Wyborowa. JIMEK to jeden z najbardziej uzdolnionych polskich muzyków. Takie połączenie oraz kontynuacja współpracy w szczególnym, jubileuszowym roku zarówno dla Jimka,

jak i dla Wyborowej – mecenasa projektu, stanowi doskonałą formę celebracji” – mówi Tadeusz Rusek, Senior Brand Manager, Wyborowa Pernod Ricard. Nazwa projektu nie jest przypadkowa – oznacza podwójny Jubileusz – 30. urodziny Radzimira i 90. urodziny Wyborowej, która w 1927 roku pojawiła się na rynku. Do wspólnego świętowania zaproszeni są wszyscy fani JIMKA i wielbiciele marki, których twórczość dzięki projektowi może stać się częścią utworu i teledysku Radzimira.

Poczuj muzykę na własny sposób

Wyjątkowy jubileusz wymaga godnego uczczenia, dlatego Wyborowa objęła mecenatem projekt,

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

w którym mogą wziąć udział wszyscy pasjonaci muzyki. Najbardziej nie mogę się doczekać, aby wykorzystując technikę samplingu, umożliwić każdemu kto chce stać się gwiazdą rocka albo wirtuozem instrumentu, realizację marzeń, nawet jeżeli ta osoba nie jest muzykiem – mówi  Radzimir Dębski. Jednocześnie uwielbiam i  przeraża mnie to, że nie mam pojęcia, jaki ten utwór będzie finalnie. Początkowy szkic utworu zamieszczam na stronie, rzucam pierwszy pomysł i na bieżąco będę sprawdzał i reagował na to, co przysyłają ludzie. Od kiedy moje życie zmieniło się dzięki internetowemu konkursowi czekałem na okazję, żeby zrobić coś takiego. Jestem pewien, że dzięki temu uda się poznać wielu piekielnie utalentowanych ludzi – dodaje JIMEK.  

W ramach Projektu 30/90 JIMEK na początek stworzył dźwięki, początek pomysłu muzycznego, który wraz z pojawiającymi się muzycznymi fragmentami będzie się zmieniał i rozwijał. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy wejść na stronę projektu projekt3090.pl i  dodać  swoje własne nagranie. Projekt rusza 13 lutego a na zgłoszenia kompozytor czeka do 15 marca.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

O wyborze prawie wszystkich nadesłanych ścieżek muzycznych będzie decydował JIMEK – ale nagranie, które zostanie najwyżej ocenione przez społeczność internetową na stronie ma gwarantowane miejsce w utworze.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Limitowana edycja butelek autorstwa JIMKA

W ramach Projektu 30/90, specjalnie z okazji podwójnego jubileuszu powstała limitowana butelka Wyborowej. Dla uwiecznienia współpracy JIMEK zaprojektował grafikę inspirowaną op-artem oraz symboliką muzyczną. „Chciałem, aby butelka nawiązywała stylem do op-artu i jednocześnie do kształtu fali dźwiękowej. Dołożyliśmy to tego fermatę, która w muzyce oznacza przedłużenie dźwięku bądź pauzy – mówi Radzimir Dębski.