Wystarczy zarejestrować kod z naklejki/opakowania na stronie www.hochlandna5.pl, wybrać partnera i… tyle! Można ruszać na zakupy i korzystać ze zniżki!
Partnerami promocji „Hochland na Piątkę!” są dobrze znane i lubiane marki. Do współpracy zostały zaproszone: Cinema City (największa w Polsce sieć kin), home&you (największa sieć z artykułami wyposażenia wnętrz), Merlin.pl (jeden z najstarszych, największych i najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych) i Super-Pharm (czołowa sieć drogerii).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Celem zaplanowanej promocji „Hochland na Piątkę!” jest zachęcenie konsumentów do zakupu serów topionych marki Hochland, zwiększenie sprzedaży oraz częstotliwości zakupów serów topionych, a także umocnienie marki Hochland na pozycji lidera w tej kategorii.
Podczas trwania promocji przygotowane zostało również silne wsparcie komunikacyjne w telewizji, radiu, Internecie, mediach społecznościowych oraz kinach sieci Cinema City. W punktach sprzedaży w całej Polsce umieszczone zostaną także materiały POS. Promocja „Hochland na Piątkę!” i wsparcie komunikacyjne potrwają od początku marca do końca maja 2017 roku.
Za przygotowanie promocji odpowiada agencja BRANDPLACE, a za zakup mediów Value Media.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing