NUADU to innowacja pośród narzędzi edukacyjnych. Jest pierwszym w Polsce interaktywnym narzędziem, które zapewnia edukację dostosowaną do indywidualnego potencjału dziecka. W widoczny sposób odróżnia się od konkurencyjnych marek. Dzięki podkreśleniu kompetencji, dynamiki i swobody w komunikacji marki, NUADU jest przyjazne dla wszystkich, zarówno uczniów, rodziców jak i nauczycieli, czy decydentów wysokiego szczebla.
Agencja BE7 zajęła się przygotowaniem strategii marki, strategii komunikacji oraz tożsamości wizualnej. Pierwszym krokiem do stworzenia spójnego wizerunku było określenie osobowości marki. W rezultacie, powstało narzędzie takie, jakim wyobrażamy sobie idealnego nauczyciela: wyluzowane ale z autorytetem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W NUADU, indywidualne podejście do każdego ucznia to podstawa, co było podłożem do stworzenia tożsamości wizualnej.
„NUADU dopasowuje się do poziomu uczniów, uwzględniając, że mają różne możliwości i każdy z nich startuje z różnego pułapu. Tożsamość wizualna trzyma się więc tych założeń. Stworzyliśmy logo, którego bazowa wersja jest swoistą ramą. Jej wypełnienie zostaje już tylko kwestią ludzkiej wyobraźni.” mówi Maciej Sznitowski, Art Director BE7.
Coraz więcej szkół rozpoczyna przygodę z NUADU, a twórcy otrzymują bardzo pozytywny feedback.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Więcej o Agencji BE7 na www.be7.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing