Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kuchnia+ #dodajesmaku a Domo+ #dodajeinspiracji na Instagramie

15 lutego startują dwa instagramowe konta kanałów tematycznych platformy nc+ – Kuchni+ i Domo+. Inspiracje ze świata dobrej kuchni i designu będą od tej pory dostępne pod nickami @kuchniaplus i @domoplus.
O autorze
1 min czytania 2017-02-15

źródło zdjęcia głównego: pexels.com

Fani Kuchni+ i Domo+ od 15 lutego będą mogli śledzić kontent swoich ulubionych stacji tematycznych na Instagramie.

Obrazy znane z programów Kuchni+ i Domo+, takie jak pięknie podane jedzenie czy urządzone ze smakiem wnętrza, cieszą się ogromnym zainteresowaniem na Instagramie. Utworzenie kont naszych kanałów tematycznych w tym serwisie społecznościowym jest więc naturalnym przedłużeniem i rozwinięciem tego, co od wielu lat robimy już na antenie – mówi Marta Szwakopf, dyrektor kanałów tematycznych i reklamy nc+.

Na koncie @kuchniaplus prezentowane będą posty kulinarne, zdjęcia jedzenia, materiały stacji „od kuchni”, zdjęcia z planów, ekskluzywne materiały z prowadzącymi, relacje z wydarzeń kulinarnych oraz ciekawostki okołokulinarne z Polski i ze świata. Zdjęcia wyszukiwać można również poprzez hashtagi #kuchniaplus i #dodajesmaku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pod nickiem @domoplus można będzie znaleźć natomiast zdjęcia prezentujące intrygujący design, inspirujące wnętrza, meble i ogrody. Nie zabraknie też materiałów z planów zdjęciowych czy udziałem prowadzących oraz ciekawostek ze świata wnętrzarskiego, ogrodowego i dizajnerskiego. Treści tagowane będą poprzez #domoplus i #dodajeinspiracji.

Instagram będzie drugim po Facebooku serwisem społecznościowym z kontami poświęconymi Kuchni+ i Domo+. Dotychczas inspirujące materiały obu stacji można było znaleźć wyłącznie na fanpage’ach: www.facebook.com/KUCHNIAplus (115 628 polubień) oraz www.facebook.com/DOMOplus (25 424 polubień).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W lutym br. pod adresem www.facebook.com/CANALplusPolska powstał również fanpage CANAL+, będący efektem połączenia dotychczasowych stron CANAL+ DISCOVERY oraz CANAL+ FILMY I SERIALE.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Powyższe zmiany są efektem jeszcze większego zaangażowania platformy nc+ w komunikację prowadzoną w social mediach.